marți, 3 noiembrie 2009

Autoportret


9 comentarii:

  1. Imi place autoportretul realizat de tine...lumina vine de la monitor, nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
  2. ...imi place si mie ..! si blogul si autoportretul..!

    RăspundețiȘtergere
  3. Excelent autoportretul, atat sub aspect tehnic (vad detaliile peste tot, incadrarea e corecta) si, mai ales, ca atitudine. Imi spune o poveste, pot intui lucruri despre tine vazand fotografia de aceea te felicit pt autoportret!

    Razvan

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte misto adrian cum nu ai pierdut detaliile in zonele intunecate.

    RăspundețiȘtergere
  5. Super. Se vad toate detaliile de pe negru. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place cum este luminata fata, imi place ca te-ai uitat in obiectiv, ce sa mai spun, felicitari

    RăspundețiȘtergere
  7. Asta-i 50-ul fix? Oricum, reusit autoportretul..si mie, ca si colegilor, imi place cum cade lumina pe fata..privirea..felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  8. imi place privirea, incadrarea, lumina, totul.
    felicitari

    RăspundețiȘtergere
  9. ... ...traigo
    sangre
    de
    la
    tarde
    herida
    en
    la
    mano
    y
    una
    vela
    de
    mi
    corazon
    para
    invitarte
    y
    darte
    este
    alma
    que
    viene
    para
    compartir
    contigo
    tu
    bello
    blog
    con
    un
    ramillete
    de
    oro
    y
    claveles
    dentro...


    desde mis
    HORAS ROTAS
    Y AULA DE PAZ


    TE SIGO TU BLOG




    CON saludos de la luna al
    reflejarse en el mar de la
    poesia ...


    AFECTUOSAMENTE
    ADRIAN POPA




    jose
    ramon...

    RăspundețiȘtergere